泡沫

2024 Mixed Media (H15×W80×D150mm)

望まない世界

2024 Mixed Media (H20×W150×D160mm)

最後にみたもの

2024 Mixed Media (H50×W145×D230mm)

John Langdon Down

2024 Mixed Media (H30×W100×D200mm)

寂光

2024 Mixed Media (H30×W160×D195mm)

ぜんぶよこせ

2024 Mixed Media (H25×W120×D175mm)

変化はいらない

2024 Mixed Media (H40×W170×D205mm)

手詰まりの希望

2024 Mixed Media (H50×W140×D180mm)

とんではねてまたとんで

2024 Mixed Media (H65×W90×D90mm)

鬼も外、福も外

2024 Mixed Media (H70×W140×D140mm)

はじめるも人、おえられぬも人

2024 Mixed Media (H120×W80×D35mm)

借着よ借着

2024 Mixed Media (H30×W150×D200mm)

自然か否か

2024 Mixed Media (H80×W70×D70mm)

桜花

2024 Mixed Media (H220×W60×D60mm)

夢寐

2024 Mixed Media (H140×W55×D55mm)

美しき世界

2024 Mixed Media (H225×W185×D185mm)

静寂に包まれて

2024 Mixed Media (H220×W130×D130mm)

またいつか

2024 Mixed Media (H285×W130×D130mm)

Lenticular

レンチキュラー

作品に視差の変化はないが、マウスをベースに、レンチキュラーレンズをタイトルと馴染みのある器に置き換え、組み合わせることにより、現実を客観的に感じられるようにした作品。モチーフは、源氏物語「限りとて別るる道」で、勝手な都合で解釈したコンセプチュアルアート、18点を発表

There is no change in parallax in the work, but by replacing and combining the lenticular lens with a familiar vessel and title based on a mouse, the work allows the viewer to feel reality objectively. The motif is “The Crossroads” from the Tale of Genji, which I interpreted for my own convenience. Conceptual art, 18 works presented.

Released on July 9, 2024